Skip to content

Regulamin programu „Symbol 2025”

 

§1

Organizator i cele programu wizerunkowego „Symbol 2025”

  1. Organizatorem programu wizerunkowego „Symbol 2025” jest PubliCity Prasowa Promocja Biznesu Joanna Drzazga-Lisiecka, podmiot zwany także „PubliCity Media Group” z siedzibą w Katowicach, 40-013 Katowice, ul. Staromiejska 7. Partnerem medialnym programu jest redakcja portalu i sekcji tematycznej „Monitor Rynkowy”, wchodząca w struktury PubliCity Media Group.
  2. Celem działań związanych z programem wizerunkowym „Symbol 2025” jest wskazanie najlepszych przedsiębiorstw i instytucji w danej branży pod względem szeroko pojętej jakości prowadzonego biznesu, inwestycji, osiągnięć i innych elementów składających się na wysoką pozycję na polskim rynku, a także upublicznianie wyników ich działań.
  3. Założenia programu wizerunkowego „Symbol 2025” realizowane są poprzez wręczenie tytułu „Symbol”, „EuroSymbol” lub „EkoSymbol” z rozszerzeniem nazwy o kategorię i rok przyznania tytułu oraz nagrodzenie Uczestników certyfikatami, wręczanymi na wyznaczonej Gali Finałowej odbywającej się podczas Finału Programu Symbol w miejscu i czasie podanym przez Organizatora wydarzenia, tj. PubliCity Media Group. W wybranych przypadkach przekazanie certyfikatu może odbyć się w siedzibie Laureata, po wcześniejszym ustaleniu takiej możliwości z Organizatorem.

 

§2

Zgłoszenia do programu wizerunkowego

  1. Udział w programie wizerunkowym „Symbol 2025” mogą wziąć firmy, przedsiębiorstwa, jednostki samorządu terytorialnego, uczelnie, spółki komunalne oraz inne organizacje, które wpisują się z cele programu wizerunkowego opisane w punkcie §1.2, oraz pozytywnie przeszły wstępny audyt wizerunkowy przeprowadzony za pomocą metody desk research.
  2. Do udziału w programie wizerunkowym „Symbol 2025” można zgłosić się samodzielnie, poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego, znajdującego się na stronie internetowej https://symbol.com.pl, bądź poprzez wyrażenie zgody na udział w programie po przeprowadzonym audycie telefonicznym. Audyt przeprowadzany jest przez pracownika PubliCity Media Group lub redakcję „Monitora Rynkowego”. Podmioty zgłaszające samodzielnie swój udział w programie wizerunkowym poddane zostają wstępnemu audytowi wizerunkowemu, który poprzedza kontakt telefoniczny lub mailowy.
  3. O przyznaniu nominacji każdorazowo decyduje redakcyjna Komisja Kwalifikacyjna w porozumieniu z Organizatorem programu.
  4. Warunkiem koniecznym do udziału w programie wizerunkowym jest dostarczenie przy pomocy drogi elektronicznej na adres sekretariat@symbol.com.pl lub listownej do siedziby Organizatora wypełnionej ankiety weryfikacyjnej wraz z Oświadczeniem Uczestnika programu w terminie do 30 dni od daty otrzymania nominacji do tytułu „Symbol”, „EuroSymbol” lub „EkoSymbol”. Elektroniczny odnośnik do ankiety weryfikacyjnej oraz Oświadczenie Uczestnika programu przesyłane są w wiadomości potwierdzającej przyznanie nominacji do tytułu „Symbol”, „EuroSymbol” lub „EkoSymbol”.
  5. Odesłanie wypełnionej ankiety weryfikacyjnej jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Organizatora programu wizerunkowego danych osobowych i danych reprezentowanego podmiotu na potrzeby informacyjne, dokumentacyjne i marketingowe, w szczególności w komunikacji wizerunkowej, prowadzonej przez Organizatora.
  6. Zgłoszeniu do programu może towarzyszyć podjęcie działań promocyjnych we współpracy z Organizatorem. Działania te są możliwe na następujące sposoby:
  • czynności promocyjne mające na celu prezentację nominowanego do nagrody Uczestnika programu poprzez ogólnopolskie nośniki medialne, do których dostępem dysponuje Organizator;

    oraz/lub

  • udział w Gali Finałowej Programu Symbol w roli mecenasa wydarzenia bądź partnera merytorycznego.
  1. Uczestnikowi programu przysługuje prawo do wglądu do swoich danych, poprawiania ich, bądź żądania zaprzestania ich przetwarzania, co każdorazowo należy zgłosić Organizatorowi.
  2. Uczestnik programu wyraża Organizatorowi zgodę na udostępnienie wizerunku osób reprezentujących jego organizację na potrzeby kampanii promocyjno-marketingowych.

 

§3

Wyłanianie laureatów programu wizerunkowego „Symbol 2025”

  1. Laureaci programu wizerunkowego „Symbol 2025” wyłaniani są przez ekspercką Kapitułę konkursową programu, powołaną przez Organizatora programu, na podstawie oceny z ankiet weryfikacyjnych oraz informacji uzyskanych na drodze audytu telefonicznego przeprowadzonego przez przedstawiciela Organizatora lub Redakcję „Monitor Rynkowy”.
  2. Do zadań Kapituły konkursowej należy weryfikacja merytoryczna treści zamieszczonych w ankietach weryfikacyjnych, wskazanie propozycji Laureatów programu wizerunkowego i uczestnictwo w procesie wręczenia nagród.
  3. Działania promocyjne podjęte przez Laureata nie mają wpływu na ostateczny werdykt Kapituły konkursowej.
  4. Organizator wraz z Kapitułą zastrzega sobie prawo do podjęcia ostatecznej decyzji dotyczącej wyłonienia poszczególnych Laureatów oraz przyznawania wyróżnień specjalnych.
  5. Procedura wyłonienia Laureata programu wizerunkowego obejmuje analizę działalności Uczestnika programu, w tym tematykę realizowanych projektów czy inwestycji, ich implementację i efekty. Jednocześnie brane są pod uwagę innowacyjność, działania związane ze społeczną odpowiedzialnością czy ekologią.
  6. Końcoworoczna lista Laureatów programu zostanie ogłoszona do trzech dni po planowanym Finale Programu Symbol i zamieszczona na stronie internetowej Wydarzenia.
  7. O przyznaniu wyróżnienia informowani są wyłącznie Laureaci danej edycji programu Symbol, drogą telefoniczną lub mailową.
  8. Przekazanie nagrody odbędzie się podczas Finału programu Symbol, we wskazanej przez Organizatora Gali Finałowej Symbol.
  9. Laureat wchodzi w posiadanie praw do użytkowania logotypu programu wizerunkowego „Symbol 2025” z zachowaniem oznaczenia roku, w którym został przyznany, a także dokumentów licencyjnych z prawem do posługiwania się otrzymanym tytułem na czas nieograniczony, bez ograniczeń terytorialnych. Logotyp może zostać wykorzystany w celach marketingowych i promocyjnych. Niedozwolone jest ingerowanie w logotyp w celu jego przekształcenia graficznego.

 

§4

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin programu wizerunkowego dostępny jest na stronie internetowej Wydarzenia, tj. https://symbol.com.pl/regulamin-programu/ oraz w siedzibie Organizatora, przy ul. Staromiejskiej 7, 40-013 Katowice.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do regulaminu. Wszelkie poprawki zostaną niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej programu wizerunkowego.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do zawieszenia bądź cofnięcia tytułu Laureata tytułu „Symbol”, „EuroSymbol” lub „EkoSymbol” z rozszerzeniem nazwy o kategorię i rok przyznania tytułu w przypadku, gdy działania Laureata stają w konflikcie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego bądź godzą w dobre imię Organizatora. W tym przypadku Laureat traci prawo do posługiwania się nazwą i godłem tytułu „Symbol”, „EuroSymbol” lub „EkoSymbol” jak również zobowiązany jest do usunięcia ww. elementów z publikacji papierowych i online.
  4. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują doraźne ustalenia Organizatora, podejmowane po kontakcie z Uczestnikiem programu wizerunkowego. Kwestie związane z interpretacją niniejszego regulaminu rozstrzygane są przez Organizatora.

 

Aktualizacja regulaminu: 27.11.2024