Regulamin programu „Symbol 2025”
§1
Organizator i cele programu wizerunkowego „Symbol 2025”
- Organizatorem programu wizerunkowego „Symbol 2025” jest PubliCity Prasowa Promocja Biznesu Joanna Drzazga-Lisiecka, podmiot zwany także „PubliCity Media Group” z siedzibą w Katowicach, 40-013 Katowice, ul. Staromiejska 7. Partnerem medialnym programu jest redakcja portalu i sekcji tematycznej „Monitor Rynkowy”, wchodząca w struktury PubliCity Media Group.
- Celem działań związanych z programem wizerunkowym „Symbol 2025” jest wskazanie najlepszych przedsiębiorstw i instytucji w danej branży pod względem szeroko pojętej jakości prowadzonego biznesu, inwestycji, osiągnięć i innych elementów składających się na wysoką pozycję na polskim rynku, a także upublicznianie wyników ich działań.
- Założenia programu wizerunkowego „Symbol 2025” realizowane są poprzez wręczenie tytułu „Symbol”, „EuroSymbol” lub „EkoSymbol” z rozszerzeniem nazwy o kategorię i rok przyznania tytułu oraz nagrodzenie Uczestników certyfikatami, wręczanymi na wyznaczonej Gali Finałowej odbywającej się podczas Finału Programu Symbol w miejscu i czasie podanym przez Organizatora wydarzenia, tj. PubliCity Media Group. W wybranych przypadkach przekazanie certyfikatu może odbyć się w siedzibie Laureata, po wcześniejszym ustaleniu takiej możliwości z Organizatorem.
§2
Zgłoszenia do programu wizerunkowego
- Udział w programie wizerunkowym „Symbol 2025” mogą wziąć firmy, przedsiębiorstwa, jednostki samorządu terytorialnego, uczelnie, spółki komunalne oraz inne organizacje, które wpisują się z cele programu wizerunkowego opisane w punkcie §1.2, oraz pozytywnie przeszły wstępny audyt wizerunkowy przeprowadzony za pomocą metody desk research.
- Do udziału w programie wizerunkowym „Symbol 2025” można zgłosić się samodzielnie, poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego, znajdującego się na stronie internetowej https://symbol.com.pl, bądź poprzez wyrażenie zgody na udział w programie po przeprowadzonym audycie telefonicznym. Audyt przeprowadzany jest przez pracownika PubliCity Media Group lub redakcję „Monitora Rynkowego”. Podmioty zgłaszające samodzielnie swój udział w programie wizerunkowym poddane zostają wstępnemu audytowi wizerunkowemu, który poprzedza kontakt telefoniczny lub mailowy.
- O przyznaniu nominacji każdorazowo decyduje redakcyjna Komisja Kwalifikacyjna w porozumieniu z Organizatorem programu.
- Warunkiem koniecznym do udziału w programie wizerunkowym jest dostarczenie przy pomocy drogi elektronicznej na adres sekretariat@symbol.com.pl lub listownej do siedziby Organizatora wypełnionej ankiety weryfikacyjnej wraz z Oświadczeniem Uczestnika programu w terminie do 30 dni od daty otrzymania nominacji do tytułu „Symbol”, „EuroSymbol” lub „EkoSymbol”. Elektroniczny odnośnik do ankiety weryfikacyjnej oraz Oświadczenie Uczestnika programu przesyłane są w wiadomości potwierdzającej przyznanie nominacji do tytułu „Symbol”, „EuroSymbol” lub „EkoSymbol”.
- Odesłanie wypełnionej ankiety weryfikacyjnej jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Organizatora programu wizerunkowego danych osobowych i danych reprezentowanego podmiotu na potrzeby informacyjne, dokumentacyjne i marketingowe, w szczególności w komunikacji wizerunkowej, prowadzonej przez Organizatora.
- Zgłoszeniu do programu może towarzyszyć podjęcie działań promocyjnych we współpracy z Organizatorem. Działania te są możliwe na następujące sposoby:
- czynności promocyjne mające na celu prezentację nominowanego do nagrody Uczestnika programu poprzez ogólnopolskie nośniki medialne, do których dostępem dysponuje Organizator;
oraz/lub - udział w Gali Finałowej Programu Symbol w roli mecenasa wydarzenia bądź partnera merytorycznego.
- Uczestnikowi programu przysługuje prawo do wglądu do swoich danych, poprawiania ich, bądź żądania zaprzestania ich przetwarzania, co każdorazowo należy zgłosić Organizatorowi.
- Uczestnik programu wyraża Organizatorowi zgodę na udostępnienie wizerunku osób reprezentujących jego organizację na potrzeby kampanii promocyjno-marketingowych.
§3
Wyłanianie laureatów programu wizerunkowego „Symbol 2025”
- Laureaci programu wizerunkowego „Symbol 2025” wyłaniani są przez ekspercką Kapitułę konkursową programu, powołaną przez Organizatora programu, na podstawie oceny z ankiet weryfikacyjnych oraz informacji uzyskanych na drodze audytu telefonicznego przeprowadzonego przez przedstawiciela Organizatora lub Redakcję „Monitor Rynkowy”.
- Do zadań Kapituły konkursowej należy weryfikacja merytoryczna treści zamieszczonych w ankietach weryfikacyjnych, wskazanie propozycji Laureatów programu wizerunkowego i uczestnictwo w procesie wręczenia nagród.
- Działania promocyjne podjęte przez Laureata nie mają wpływu na ostateczny werdykt Kapituły konkursowej.
- Organizator wraz z Kapitułą zastrzega sobie prawo do podjęcia ostatecznej decyzji dotyczącej wyłonienia poszczególnych Laureatów oraz przyznawania wyróżnień specjalnych.
- Procedura wyłonienia Laureata programu wizerunkowego obejmuje analizę działalności Uczestnika programu, w tym tematykę realizowanych projektów czy inwestycji, ich implementację i efekty. Jednocześnie brane są pod uwagę innowacyjność, działania związane ze społeczną odpowiedzialnością czy ekologią.
- Końcoworoczna lista Laureatów programu zostanie ogłoszona do trzech dni po planowanym Finale Programu Symbol i zamieszczona na stronie internetowej Wydarzenia.
- O przyznaniu wyróżnienia informowani są wyłącznie Laureaci danej edycji programu Symbol, drogą telefoniczną lub mailową.
- Przekazanie nagrody odbędzie się podczas Finału programu Symbol, we wskazanej przez Organizatora Gali Finałowej Symbol.
- Laureat wchodzi w posiadanie praw do użytkowania logotypu programu wizerunkowego „Symbol 2025” z zachowaniem oznaczenia roku, w którym został przyznany, a także dokumentów licencyjnych z prawem do posługiwania się otrzymanym tytułem na czas nieograniczony, bez ograniczeń terytorialnych. Logotyp może zostać wykorzystany w celach marketingowych i promocyjnych. Niedozwolone jest ingerowanie w logotyp w celu jego przekształcenia graficznego.
§4
Postanowienia końcowe
- Regulamin programu wizerunkowego dostępny jest na stronie internetowej Wydarzenia, tj. https://symbol.com.pl/regulamin-programu/ oraz w siedzibie Organizatora, przy ul. Staromiejskiej 7, 40-013 Katowice.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do regulaminu. Wszelkie poprawki zostaną niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej programu wizerunkowego.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zawieszenia bądź cofnięcia tytułu Laureata tytułu „Symbol”, „EuroSymbol” lub „EkoSymbol” z rozszerzeniem nazwy o kategorię i rok przyznania tytułu w przypadku, gdy działania Laureata stają w konflikcie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego bądź godzą w dobre imię Organizatora. W tym przypadku Laureat traci prawo do posługiwania się nazwą i godłem tytułu „Symbol”, „EuroSymbol” lub „EkoSymbol” jak również zobowiązany jest do usunięcia ww. elementów z publikacji papierowych i online.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują doraźne ustalenia Organizatora, podejmowane po kontakcie z Uczestnikiem programu wizerunkowego. Kwestie związane z interpretacją niniejszego regulaminu rozstrzygane są przez Organizatora.
Aktualizacja regulaminu: 27.11.2024